петак, 5. децембар 2014.

Kako ukrasiti svesku!!! :* *__*

Zdravo drustvo!!!Izvinite sto nisam bila aktivna,nisam mogla zbog skole! ;)
Za danas sam vam spremila nesto Originalno.
Sigurno ne volite da ucite,mrzi vas da otvorite svesku,a neke cak nisi ni lepe,zasto sami ne sredite i dizajnirate svoju svesku???!!!
Ovako sve sto vam treba je:
-neka sveska (koja vam se ne dopada)
-tempere ili neke krpice sve zavisi od vaseg izbora
-stvarcice sa kojima cete ukrasiti svesku
Uzmete svesku obojite temperom u zeljenu boju, ja sam u crnu i ostalo je na vama,sredite je po vasoj zelji,da bude onakva kakvu vi zelite!!Evo kako izgleda moja :<33
Evo ova je moja neka jesenja!!!Inace ova sveska mi je za dodatnu iz srpskog,a ko bi reko!!!Nadam se da vam se svidja ovaj post,pa sta da vam kazem probaj te i vi,pa mi pokazite.Like,comment,share.Vasa Kristina :** <33

3 коментара: